INTRANET
HOME
CATALÀ
CASTELLANO
ENGLISH
DEUTSCH
INICI
Qui som
IMMOBLES
Compra-Venda
Lloguer
SERVEIS
Assegurances de Edificis
Assessorament i gestió de Obres i reformes
Departament de Administració de comunitats de propietaris
Departament Juridic i arquitectonic
Gestió de patrimoni
GESTIÓ D'USUARIS
Gestión incidencias
Guia del Comprador
Hipoteques
Anuncia la teva casa
Les novetats al teu email
ENLLAÇOS
Enllaços d'interès
CONTACTAR
Departaments
TURISME
Galeria fotogràfica de Barcelona
Galeria fotogràfica del Pirineu
Galeria fotogràfica girona i la Costa Brava
Gestió de patrimoni

Aquest servei va dirigit bàsicament a aquells clients que desitgin delegar la administració dels seus béns immobles a professionals del mercat, per tal de obtenir una màxima rendibilitat. Els inicis de la empresa, van estar dedicats exclusivament al lloguer de cases constituïdes normalment només en règim de propietat vertical, representada per una persona o família que sota una legislació, llavors molt poc favorable pel propietari, donaven a administrar els seus departaments a administradors de finques. Tanmateix els temps han sofert un canvi substancial en el sector, provocat pel fort increment del sòl a Barcelona que ha empès molts petits propietaris a despendre de les seves cases i a convertir-les en propietats horitzontal, conegudes com Comunitats de Propietaris, on diversos propietaris conviuen amb la màxima pau i harmonia possible. Finques Teixidor ha provat d’anar-se adaptant sempre a aquests esdeveniments provocant l’aparició en els anys 60 del departament d’horitzontal, després detallat, i recentment l’aparició del departament de GESTIO DE PATRIMONIS, que no resulta ser mes que: 1. La resta de propietaris que a diferencia dels primers, han decidit no vendre els seus immobles i han fet d’elles una empresa, amb balanços mensuals i facilitant llocs de treball, 2. Empreses Nacionals o Multinacionals que han adquirit els immobles per fer-ne una part dels seus actius i negoci. Però a l’hora ha comportat que el parc immòbil de pisos es reformes, complint així amb les màximes condicions d’habilitat. A tots dos casos els hem ofert i oferim les millors possibilitats dels serveis, amb publicitat de les seves ofertes pels canals millors i mes adequats, fent selecció dels seus llogaters intentant evitar al màxim els procediments judicials, cobrant els lloguers i duent a terme les liquidacions als propietaris pertinents abans de finalitzar el propi mes, amb la màxima professionalitat possible. Tanmateix duem a terme el manteniment i servei integral de reparació i necessitats de les finques, sempre amb l’aprovació prèvia del client així com les gestions dels impostos que per les seves característiques es requereixin. En darrer lloc intentem sempre aconsellar els nostres clients perquè en treguin el màxim profit, però sempre dins el marc de la legalitat i humanitat que són menester. Oferim el servei de gestió de patrimonis a aquells clients que desitgin delegar la administració dels seus béns immobles a professionals del mercat, per tal de obtenir una màxima rendibilitat.

Per més informació: ester@finquesteixidor.com jaume@finquesteixidor.com
Algunes finques administrades per nosaltres:
img_img_FAcANA0.jpg
img_img_facana_1.jpg
img_2005_0108Imagen0003.jpg
img_DSCF2236.jpg
img_DSCF1280.jpg
 
Departament de Administració de comunitats de propietaris

Propietat Horitzontal - Comunitats de Propietaris i la seva gestió. Com a Secretaris desenvoluparem les següents funcions.- Constitució i legalització del llibre d’actes. Confecció de pressupostos i aplicació de les quotes. Certificat de les actes i la seva remissió particular. Assemblees i Juntes Ordinàries i extraordinàries. Execució dels acords presos. Confecció, emissió i cobrament de les Derrames i les provisions de Fons Fent efectiu el pagament de les despeses inherents a la Comunitat. Convocatòries a les juntes mitjançant cartes certificades, si s’escau, on inclou, el estat de comptes i els pressupostos a cada propietari. Celebració de les Juntes, en sales pròpies o on es determini, amb assistència de personal. Confecció de Estatuts de règim interior de conformitat amb la legislació vigent, si es menester. Elaboració i remissió de cartes i circulars informatives a tots els copropietaris. Tanmateix en les tasques com a Administradors: Es vetllarà pel bon regim de la casa, les seves instal·lacions i serveis, fent les oportunes advertències als titulars. Preparar amb la deguda antelació i sotmetre a la junta el pla de despeses previsibles, proporcionant els mitjans necessaris per fer-hi front. Atendre la conservació i entreteniment de la casa, disposant les reparacions i mitjans que resultin urgents, donant conta immediata d’elles al President o en el seu cas els propietaris. Executar els acords adoptats en matèria d’obres, a dur a terme els pagaments i cobraments que siguin procedents. A custodiar a disposició de vostès la documentació de la Comunitat. I en general, totes aquelles amb les que els puguem ajudar.

Per més informació: antonio@finquesteixidor.com o sergio@finquesteixidor.com
Sr. Sergio Campo
Sr. Sergio Campo
Sr. Antonio Ortega
Sr. Antonio Ortega
 
Assessorament i gestió de Obres i reformes
Assegurances de Edificis

FINQUES TEIXIDOR vetllarà pels seus interessos comprometent a les Companyies Asseguradores i oferir-los el millor servei amb les màximes garanties. FINQUES TEIXIDOR recull tot tipus de assegurances, adaptant-se a cada necessitat i procurant aconseguir la millor pòlissa, pel que fa a preu i cobertura, i sempre en relació als edificis, pilar fonamental del nostre treball.

Qualsevol dia de la setmana laboral a hores convingudes
Per més informació: info@finquesteixidor.com Sra. Sara Mañe. fax.93451 75 74 Tambe pot visitar la web WWW.Mutuapropietaris.com
img_edificio.jpg
 
Departament Juridic i arquitectonic

Disposem de assessorament extern en tots els ambits juridics, Laboral, Civil, Mercantil, tributari etc que resten a la seva disposicio si son de la seva necesitat.

Tanmateix si del que es tracta es de dur a terme obres o reformes de qualsevol mena, disposem també de un equip de professionals (arquitectes tècnics o superiors) titulats i amb expèriencia que poden ser emprats si son de la seva utilitat.
 
Qui som

Tenim el plaer de presentar-nos mitjançant aquest nou canal de comunicació, com a representants de la firma Finques Teixidor i com a seguidors d’aquesta tasca per tercera generació consecutiva, dins aquest sector immobiliari que varem iniciar ja abans del 1951. Durant aquest temps cadascú hi ha anat posant el seu gra de sorra fins assolir un nivell que avui dia ens permet treballar amb una major comoditat i dinamisme dins uns temps de grans canvis i en un sector ja mes que competitiu. En aquest portal trobarà tota la informació sobre la nostra entitat. Obtindrà referències de tots els nostres productes i serveis, així com de les promocions vigents en cada moment, que poden ser del seu interès. A Finques Teixidor ens agrada conèixer les necessitats i opinions dels nostres clients i amics. Tanmateix seria un plaer per nosaltres que, a la vegada que ens visita, utilitzi la nostra adreça de correu electrònic per remetre les seves impressions o suggeriments que ens ajudaran a millorar, així com per sol•licitar-nos informació de qualsevol mena. Oferim el servei de gestió de patrimonis a aquells clients que desitgin delegar la administració dels seus béns immobles a professionals del mercat, per tal de obtenir una màxima rendibilitat.

garantia al consumidor Profesional Registrat
garantia al consumidor Profesional Registrat
Profesionals adherits al lloguer garantit
Profesionals adherits al lloguer garantit
img_qui_som_1.jpg
Col·legi d'Advocats
Col·legi d'Advocats
adherits col·legi API
adherits col·legi API
adherits al col·legi Administradors de Finques
adherits al col·legi Administradors de Finques
 
Guia del Comprador
Despeses de compra

A part del preu de compra de l'habitatge s'han de pagar unes despeses i uns impostos amb els quals caldrà comptar:

Si l'habitatge és de nova construcció s'ha de pagar l'IVA, que actualment és del 7% excepte en habitatges de protecció oficial (4%) i l'Impost sobre Actes Jurídics Documentats (0,5%).
Si l'habitatge és de segona mà s'ha d'abonar l'Impost sobre Transmissions Patrimonials, que a Catalunya és del 7%.
La minuta del notari davant de qui s'atorga l'escriptura pública de compravenda.
La minuta de la inscripció al Registre de la Propietat i les despeses d'aquesta gestió, si la fa un tercer.
Si se sol.licita un crèdit hipotecari, hi ha unes despeses d'obertura del crèdit.
Les d'alta i/o canvi de titular dels serveis: aigua, llum, gas, etc.
L'assegurança, com a mínim, dels riscos que es derivin de causes fortuïtes, de força major i de danys a tercers. La comunitat de propietaris, si n'hi ha, està obligada a contractar una pòlissa per a tot l'edifici, fet pel qual aquesta despesa queda inclosa en les despeses comunitàries. Si no es pacta el contrari, l'Impost sobre l'Increment del Valor dels Terrenys Urbans (plusvàlua municipal) és a càrrec del venedor.
 
Gestión incidencias

A fi de donar un millor servei en les incidencias ocurregudes al seu pis, posem en marxa  aquest  servei exclusiu per clients de FINQUES TEIXIDOR. Si us plau ompli el formulari següent a fi de poder atendre la seva petició el mes aviat posible.

 
Gestió de clients i contracció

Si vostè és client de Finques Teixidor o desitja contractar, traspassar un local o habitatge contacti amb mi mitjançant les següents dades. Telf. 93 454 26 42 - Sra. Roser Pitarch

roser@finquesteixidor.com
 
Comunitat de Propietaris

Oficials encarregats del seguiment i atenció de les Comunitats.

Sr. Sergio Campo.-sergio@finquesteixidor.com Sr. Antonio Ortega.- antonio@finquesteixidor.com Sr. Roger Roig Sta. Anna Moral
Sr. Antonio Ortega
Sr. Antonio Ortega
Sr. Sergio Campos
Sr. Sergio Campos
 
Departament Comercial.- Lloguers, Compra - ventes.

"Cada pis te el seu client" i nosaltres ens encarreguemde trobar el que mes si adapti. Gerard Weigand  mail:  gerard@finquesteixidor.com Joan estevez: joan@finquesteixidor.com

Gary Weigand [gary@finquesteixidor.com]
Sr Gerard Weigand
Sr Gerard Weigand
 
Departament Juridic

Disposem de assessorament extern en tots els ambits juridics, Laboral, Civil, Mercantil, tributari etc que resten a la seva disposicio si son de la seva necesitat.

info@finquesteixidor.com
 
Assegurances

Atendrem i estudiarem tota opció de ser coberta o millorada per la seva companyia asseguradora. Sra. Sara Manye

img_13.jpg
 
Comptabilitat, Caixa, Gestió de rebuts i derrames

Per problemes amb el cobraments o pagament de quotes, rebuts, impostos, factures de Proveïdors... contacteu directament amb nosaltres mitjançant el telf 934 542 642 opiciò 2.

Srta. Anna maria Mañas. o Sta. Angels annamaria@finquesteixidor.com o angels@finquesteixidor.com
Srta. Anna Maria
Srta. Anna Maria
 
Administració i arxiu

Per qualsevol consulta podeu contactar amb mi mitjançant el telf.934 542 644 Sra. Carmen Carbonell.

info@finquesteixidor.com
 
Informació en general

Ens poden trobar al C\Compte de Urgell, 100 Enlt.2- 08011- Barcelona (Espanya) Telf. 934 542 642 - Fax 93 451 75 74 Srta. Roser Pitarch

info@finquesteixidor.com
Sra. Roser
Sra. Roser
 
Averies i Incidències

En cas de patir fuites de aigua, manca de llum a la escala o habitatge, problemes amb el gas... Contacti amb mi mitjançant el telf. 934 542 642 opció 3. Srta. Anna Moral

administracio@finquesteixidor.com
Srta. Anna Moral
Srta. Anna Moral
 
Galeria fotogràfica de Barcelona
Platja de la Barceloneta
Platja de la Barceloneta
Coronacio torres Sagrada Familia
Coronacio torres Sagrada Familia
Vista general ciutat
Vista general ciutat
sagrada_familia
sagrada_familia
Detall Sagrada familia
Detall Sagrada familia
Cap del drac
Cap del drac
Parc Güell
Parc Güell
Port de Barcelona
Port de Barcelona
Torre comunicacions Norman Foster
Torre comunicacions Norman Foster
 
Galeria fotogràfica del Pirineu
panta de la torrassa
panta de la torrassa
Estany de Moncortes.- Baix Pallars
Estany de Moncortes.- Baix Pallars
Cursa CUITA AL SOL.- Areu.- PALLARS SOBIRA
Cursa CUITA AL SOL.- Areu.- PALLARS SOBIRA
La Pica d'estats 3.142m
La Pica d'estats 3.142m
Santuari Mongarri.- Vall d'Aran
Santuari Mongarri.- Vall d'Aran
kayaks al  riu Noguera Pallaresa
kayaks al riu Noguera Pallaresa
Cria de Cavalls.-Masia de Peracalç.-BAIX PALLARS
Cria de Cavalls.-Masia de Peracalç.-BAIX PALLARS
Esglesia Romanica.- Son del Pi.- PALLARS SOBIRA
Esglesia Romanica.- Son del Pi.- PALLARS SOBIRA
Esterri d'Aneu.- PALLARS SOBIRA
Esterri d'Aneu.- PALLARS SOBIRA
 
Galeria fotogràfica girona i la Costa Brava
Illes Medes
Illes Medes
Dies de Pesca
Dies de Pesca
Catedral de Girona
Catedral de Girona
Pont sobre el riu Onyar (girona)
Pont sobre el riu Onyar (girona)
Platja nudista de la Illa roja
Platja nudista de la Illa roja
Platja de Pals
Platja de Pals
Cuina Gastronomica del Arros
Cuina Gastronomica del Arros
El vent i la mar
El vent i la mar
silueta poble de Pals
silueta poble de Pals
 
DADES FISCALS

NIF/CIF : B61591988 Direcció : Urgell, 100 Població : Barcelona C.Postal : 08011 Província : Barcelona Pais : España TelÈfon : 93 454 26 42 Fax : 93 451 75 74 E-mail : info@finquesteixidor.com WEB site : www.finquesteixidor.com


Inscrita en el RegistrE Mercantil de Barcelona, en el tom 60.481, foli 131, full B171489, inscripció 1ª.

 
PROPIETAT INTEL·LECTUAL

Queden reservats en favor de FINQUES TEIXIDOR tots els drets sobre els continguts textuals i gràfics d´aquesta pàgina web.

 
CONDICIONS D’US DE LA WEB finquesteixidor.com

La utilització d'aquest lloc web està subjecta a les següents condicions d'ús. Li preguem que les llegeixi atentament. El fet d'accedir a aquest lloc web i utilitzar els materials continguts en ella implica que vostè ha llegit i accepta, sense cap reserva, aquestes condicions. Només està autoritzat l’ús personal no comercial. No està permesa la modificació del web ni dels seus continguts.

 
LIMITACIÓ DE RESPONSABILITAT

Els enllaços o links que conté aquest lloc web poden conduir a l'usuari a altres llocs i pàgines web gestionats per tercers, sobre les que FINQUES TEIXIDOR no exerceix cap tipus de control. FINQUES TEIXIDOR no respon ni dels continguts ni de l'estat dels esmentats llocs i pàgines web, i l'accés a les mateixes a través d'aquest lloc web tampoc no implica que FINQUES TEIXIDOR recomani o aprovi els seus continguts. FINQUES TEIXIDOR no garanteix que el web i el servidor estiguin lliures de virus i no es fa responsable dels danys causats per l’accés al web o per la impossibilitat d’accedir-hi.

 
PROTECCIÓ DE DADES

FINQUES TEIXIDOR assegura la confidencialitat de les dades aportades pels nostres clients, i garanteix que en cap cas no serà cedida a terceres empreses alienes al nostre grup, d'acord amb la Llei 15/1999 de dades de Caràcter personal i la llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic (LSSICE). En cap cas les galetes o altres mitjans de naturalesa anàloga que es puguin utilitzar serviran per emmagatzemar informació que permeti identificar la persona física usuària del web.

 

©  finquesteixidor.com     NIF: B61591988    C\Compte d'Urgell, 100     08011 Barcelona   Telf. 93 454 26 42    Fax 93 451 75 74    contactar